Wednesday, March 30, 2016

Blog izazov, dan trideseti

PET OMILJENIH STVARI 








Ne znam kako da odgovorim na ovo pitanje. Imam običaj da se vezujem za materijalne stvari, lečim se od toga :-)))) , a opet mi je jako teško da izaberem.


mindjuše - minđuše su mi omiljeni komad nakita, ali ovaj put bih izdvojila jedne alkice. Moje prve minđuše, najobičnije, zlatne alkice. Uši su mi probušili kada sam imala 3 meseca i iako ih ne nosim više ove alkice su moje prve minđuše koje će uvek imati posebno mesto u mom životu.

pepeljara- u pitanju je jedna pepeljara koju sam donela davnih dana iz Turske. Tada sam bila pušač i, naravno, sa svih putovanja sam najčešće donosila pepeljare :-))) Odavno nisam pušak ali i dalje ova pepeljara ima posebno mesto na mojoj polici sa suvenirima.

starke - starke nosim od osnovne škole. Tih devedesetih su svi furali najk dvojku, šesticu :-)))) ko će ga znati više, samo nas nekolicina je nosilo starke. Bili smo drugačiji, ne zato što smo to želeli po svaku cenu već se prosto nismo utapali u masu. I dan danas, kad svi živi nose starke, ja sam im ostala verna.Starke su mnogo više od patika.

laptop - dvoumila sam se da li da navedem telefon ili laptop, jer bez jedne od te dve stvari prosto  ne bih mogla da živim. Da, da ...ja sam internet junkie :-))))  Odabrala sam laptop jer zauzima posebno mesto u mom životu. Sećam se dana kada sam ga kupila, pre više od 7 godina, svojim parama i dugo vremena je on bio najvrednija stvar koju sam imala u stanu.

Dodir svile - knjiga pesama Đorđa Balaševića. 

No comments:

Post a Comment