Tuesday, January 3, 2017

Welcome 2017!

Nova godina je uveliko počela. Dočekala sam je u svojoj dnevnoj sobi kao i poslednjih nekoliko godina. I mogu vam reći da mi je tako i najlepše.




 Dosta je bilo one frke gde otići, šta obući, pa šminka, pa obavezan dobar provod za koji se vrlo često ispostavi da i nije tako dobar.... Dnevna soba, hrana koju volimu, piće koje volimo, prvo ide dečja muzika i ono što oni vole, a onda nastupa maraton filmova po meri nas dvoje. U sred noći se iz raznih ‚‚budžaka‚‚ u kući izvlače vešto skriveni pokloni, danima sam smišljala strtegiju 😊 i stavljaju ispod jelke, a i posluzimo se malo plazmom i mlekom koje je ćerkica ostavila za Deda Mraza 😖 Sve mora da bude verodostojno, kao da je dedica zaista dolazio i ostavio svašta nešto.


 Prvi dan Nove godine je rezervisan za otvaranje poklona, smeh, radost, šetnju, uživanje. Za mene je , kao po tradiciji, baš taj prvi dan Nove godine rezervisan za pisanje novogodišnjih rezolucija, koje kao po tradiciji nikada, ali nikada ne ispunim.
Kod mene oduvek važi ono ‚‚ Nova godina, nova ja‚‚  i to retko potraje do februara 😆 i onda se vraćam na staro, sve ono što pokušavam svakog 31.12. da bacim i odbacim.
Već rekoh da ni ove godine ta lista rezolucija nije izostala. Ima tu svega i svačega i zaista je detaljna.
Postoji nekoliko stvari koje bih zaista želela da štikliram na kraju godine i da kažem da sam uspela u tome. To nisu neke stvari koje planiram samo za ovu godinu, planiram ih zauvek.

1. Rad na sebi 

Pod ovim podrazumevam sve, od stručnog usavršavanja, neformalnog obrazovanja, preko dobre knjige, dobrog filma, dobrog razgovora, lepog putovanja.... Konstantan rad na sebi na svim poljima. Rad na sebi i briga o sebi. Želim da se okružim pozitivnim ljudima, da naučim da se sve dešava s razlogom, da budem zahvalna za male stvari koje i čine život. Želim da naučim da uživam u malim stvarima. Želim da izadjem iz svoje zone komfora, da probam nešto novo, da naučim nešto novo. Da upoznam sebe.


2. Zdrava ishrana  i redovno vežbanje 

Veliki sam gurman i veliki hedonista. Skoro sam pomislila da mi je zdravlje ugroženo. Ništa strašno, za sada ali šta će biti za neko vreme. Krajnje je vreme da počnem da mislim na sebe i svoje zdravlje. Da se hranim zdravo i da izbacim junk food. I da konačno počnem da vežbam. Nemam mnogo vremena, imam jako aktivan dan, sbžvaki dan,  ali moram se nekako naterati. Kad sam zdrava mogu sve i zato ću se zaista truditi da mi ovo postane način života.


3. Blog 

Volim da čitam blogove, volim da pišem, zato sam i pokrenula svoj blog. Nemam vremena da mu se posvetim onako kako bih želela, kvalitet tekstova nije na onom nivou na kom bi želela da bude. Pisaću onda kada budem osećala potrebu da pišem, pisaću kada budem imala potrebu da nešto kažem, da nešto preporučim. Blog će nastaviti da postoji, a kojim tokom i tempom će živeti....videćemo.



Da li ste vi pisali novogodišnje rezolucije? Istrajete li u svojim planovima?

2 comments:

  1. Srećna nova godina, još jednom :)))) i od srca ti želim da sprovedeš u delo svoje odluke...i sama uvek poslednjeg dana decembra rezimiram proteklu godinu, a u ponoć napravim plan, jer sam želje odavno zamenila odlukama, pa se trudim da ih se držim, ne samo u toku godine, već čitavog života...da pređu u naviku.
    I vrlo su slične tvojim!:) Rad na sebi, usavršavanje, pisanje, učenje, druženje sa dobrim ljudima...a koliko će mi ispunjenja želja (npr.posao, osamostaljivanje i uopšte nekakav rezultat rada) to doneti, već ne zavisi od mene, pa se više ne sekiram mnogo. Dati sve od sebe, to je suština!:)))

    ReplyDelete