Friday, December 30, 2016

Farewell 2016

Kraj je godine, vreme kada sumiramo sve ono što smo uradili i pravimo planove za sledeću godinu. Imala sam mnogo planova za 2016. godinu. Negde krajem 2015. sam bila ubeđena da će mi 2016. doneti nešto posebno, da će biti ta neka the godina u  nekim sferama mog života. To se nije desilo. Bilo je i lepih i ružnih trenutaka tokom ove godine, ali ništa epohalno se nije desilo. Pamtiću je kao jednu ravnu crtu. Mnogo sam htela, mnogo započela i od svega odustala. Ravna crta koja predstavlja 2016.godinu u mom životu bila je puna neke malodušnosti, neke apatije, neke melanholije. Bila sam lenja. Jako lenja. Sve me mrzelo. Pisala sam post o novogodišnjim odlukama za ovu godinu.  Ni jednu  nisam ispunila.



Ja sam mama dvoje dece i sve u vezi sa mojom decom i uopšte mojojm porodicom je bilo sjajano zaista. Uživala sam u svakom trenutku sa njima, u njihovim osmesima, u njihovom odrastanju, u igranju sa njima. Svi smo zdravi bili i na tome sam neizmerno zahvalna. Suprug i ja smo uspeli čak da izvedemo i da odemo na dva produžena vikenda, samo nas dvoje, prvo u Budimpeštu,a zatim i u Veneciju.

Ove godine ću se sećati sa nekom gorčinom jer sam ja lično stagnirala na svim poljima. Ništa mi se nije dalo i od svega sam lako odustajala. Društveni život mi je bio jako loš, na profesionalnom planu sam krajem godine doživela jako veliko razočarenje i počela da se preispitujem o mnogim stvarima i svojim odlukama. Ceo ovaj mesec sam u mislima, preispitivanjima, razmišljanjima. Skupljam snagu da nastavim dalje jača i istrajnija nego ikad.


Novu godinu dočekujem odlučnija nego ikada da radim na sebi, da se usavršavam, da budem srećna i zadovoljna. Znam da moram da se pokrenem i da sve zavisi isključivo od mene. Dobar deo novogodišnjih odluka za 2017. je isti kao i za 2016. s tim što ovoga puta znam da ću uspeti i da ću istrajati. Samo ja sam ta od koje zavisi sve.


3 comments:

  1. Ni meni 2017. nije bila posebno dobra, ali ne dozvolimo da nas to obeshrabri. Uvek postoji nada, zato se i radujemo praznicima. A ako je verovati onome o "točku sreće", u smislu smenjivanja dobrih i loših perioda, uvek se nešto preokrene.
    Male životne radoste su bile tu da te obodre, kako mi se čini, drago mi je što je dobrobit, toplina i ljubav najbližih prisutna, ostalo je manje važno.
    Želim porodici i tebi srećnu Novu godinu, mnogo zdravlja, radosti i ljubavi, a uspeh će doći kad se najmanje nadaš. Želim ti da nastaviš sa vođenjem bloga i još mnogo inspiracije za lepe, pozitivne teme.
    Uživaj u praznicima!:)))))

    ReplyDelete