Friday, December 9, 2016

Book exchange

 Na društvenim mrežama sam naišla na jednu zanimljuivu igricu kojoj sam rešila da se priključim. Radi se o razmeni knjiga. 😃



TRAŽE SE: učesnici u book-loving društvenom eksperimentu. KOMENTARIŠITE ako ste voljni da učestvujete, a ja ću vam poslati detalje u privatnoj poruci. Što vam je činiti? Kupite jednu omiljenu knjigu i pošaljite je nepoznatoj osobi (čije ću vam ime i prezime i adresu poslati ja). Morate poslati samo jednu knjigu samo jednoj osobi. A broj knjiga koji ćete vi dobiti zavisi od broja učesnika. Knjige koje će se pojaviti na vašim vratima su nečije omiljene priče. #SaveTheCulture #BookExchange


U statusu koji kruži društvenim mrežama se navodi da kupite svoju omiljenu knjigu i prosledite je. Ja ću malo modifikovati pravila igrice 😀 Svi mi imamo neke knjige u svojoj biblioteci koje smo pročitali jednom i  znamo da im se nikada više nećemo vratiti ( bez obzira na to da li nam se ta knjiga svidela ili ne). Hajde onda da se igramo i da te neke knjige prosledimo nekom drugom, naravno ko hoće da kupi svoju omiljenu knjigu  može i to da uradi. Vreme je praznika i poklanjanja. Ima li lepšeg poklona od knjige? 😁😁 Ko hoće da se pridruži igrici i da učestvuje neka ostavi komentar sa mejlom ili neka mi piše na mejl belgradesa33@gmail.com i ja ću mu proslediti sve detalje.
Hajde da se igramo  i uživamo u čaroliji decembra, praznika, poklanjanja, primanja poklona.... 😍



No comments:

Post a Comment