Monday, October 3, 2016

Njeno veličanstvo jesen....

Mislim da i vrapci na grani sada već znaju koliko volim jesen. Osim što sam jesenje dete i oktobar je mesec mog rodjendana, za mene jesen predstavlja i novi početak. Nije slučajno ovaj blog nastao i započeo svoj život upravo u oktobru. Za jesen kažu da je drugo proleće zbog lepote koju donosi. Ne mogu da se ne složim sa tom mišlju.




Volim jesenje sunce, volim oštrinu koja se oseti u vazduhu. I maglu. I vetar. Volim boje jeseni, boje opalog lišća,  lišće žute, crvene , narandžaste boje.  Volim i kišu. I barice. Volim miris pečenih paprika. Vraća me u detnjstvo. Sećam se jednog popodneva dok sam se vraćala iz skole, svuda su mirisale pečene paprike, ja sam u rukama nosila svoj tada omiljeni časopis Tik Tak ( da li se neko seća tog časopisa? ) i dok je jesenja kišica stidljivo promicala ja sam žulira kuci da u svojoj sobi čitam svoj časopis i grickam pečene semenke bundeve koje sam upravo kupila ispred škole. U fišeku od papira, belog papira. Davno beše ali uspomene i sećanja naviru tako snažno. I sada mogu da osetim miris tih paprika, i sada mogu da se setim radosti i spokoja koji sam osećala i sada mogu da se setim živih crvenih, žutih i narandžastih boja opalog lišća i istih takvih cvetova jesenjih ruža.
Jesen me asocira na toplinu kuće i doma, na ušuškanost. Na ispijanje kafe uz čitanje knjige. Na bundeve i miris bundeve, jabuka i cimeta. I pečenog kestena.
Za mene je uvek jesen bila novi početak. Oktobar prvenstveno. Mesec kada slavim svoj rođendan, a sada i rođendan ovog bloga. Tada svodim račune. Svakave. Moj blog je beba :-))) pregurali smo i tu prvu godinu, nadam se da će sada sve biti lakše i da ćemo zajedno rasti :-))))  Srećan nam rodjendan i novi početak!! :-))))) Dopustimo jeseni da uđe u naše živote, da nas opije svojim mirisima i zavede svojim magičnim bojama.












2 comments: