Tuesday, October 18, 2016

Autumn tag

Jesen, kao moje omiljeno godišnje doba,  svakako zaslužuje jedan tag.


1. Da li i zbog čega voliš jesen?

Da, volim jesen. Jesen je moje omiljeno godišnje doba. Volim je zbog svog rodjendana, zbog najlepsih boja, zbog ostrog jutarnjeg vazduha, zbog mirisa pečenih paprika, zbog novih početaka, zbog izgleda mog Beograda u jesen. Beograd je najlepsi u oktobru.


2. Omiljeni čaj tokom jeseni?

Nisam ljubitelj čajeva.  Asociraju me na prehladu jer sam kao dete morala da ih pijem kada se prehladim. Sada ih jako, jako retko pijem. Miris čaja koji me asocira na jesen jeste svakako kombinacija jabuke i cimeta.

3. Omiljeni modni doadci?

Ešarpe definitivno. Što veće i što mekše. Obožavam ih i imam ih mnogo. Od prošle jeseni imam još jedan modni dodatak koji mi polako ali sigurno postaje sve omiljeniji, a to je šešir.

4. Kafa ili topla čokolada?

Kafa. Uvek. Obožavam kafu, svaki dan počinjem kafom. Turskom, jakom. U toku dana pijem još najmanje jednu kafu, ne tursku, za nju je rezervisano jutro. Popodnevna kafa mi dodje kao neki dezert.


5. Šta najčešće radiš tokom jeseni?

Šetam. Šetam po pucketavom lišću, setam po kiši. Skupljam lišće i ostale plodove jeseni u parkiću sa svojom decom. Igram se. Uživam


6. Šta najviše voliš da oblačiš?

Nisam tip koji voli da se utopljava. Jesen je rezervisana za crnu kožnu jaknu, efektnu ešarpu, crni šešir, farmerke i neke duboke patike. Crne. To sam ja.

7. Omiljeni miris sveće?

Ne palim sveće, nemam taj ritual iako ih imam nekoliko. Ne palim ih jer imam malu decu pa nije baš bezbedno,a i stalno negde jurim i žurim pa se plašim da ću zaboraviti da ih ugasim. Miris sveće koji volim jeste miris vanile.



8. Film ili knjiga?

Dosta čitam, čitsm tokom cele godine. Volim i filmove, poslednjih godina mnogo više gledam serije. Ne mogu da se odlučim. I jedno i drugo volim podjednako, s obzirom na to da čitam preko cele godine istim intenzitetom onda mogu da  dam blagu prednost filmovima i serijama  jer ipak tokom jeseni provodim više vremena u kući pa i imam više vremena da se opuštam uz gledanje filmova i serija.


9. Omiljena boja ruža?

Jesen je reyervisana za tamnije nijanse. Recimo bordo, burgundi :-))) I naravno tu je uvek i crveni karmin nezavisno od godišnjeg doba.

10. Omiljena boja laka za nokte?

Sve nijanse bordo boje.

Da li vi volite jesen? Kako uživate u njenim čarima?

No comments:

Post a Comment