Monday, September 5, 2016

Hello September

Septembar. Od polaska u školu pa do dana današnjeg meni septembar predstavlja novi početak. Vreme kada ja svodim račune sama sa sobom. Ne samo zbog škole, posla i dolaska jeseni kod mene tokom septembra vlada neka svečarska atmosfera :-))) Nakon leta, mora, odmora i svega što nosi leto dolazi jesen. Moje vreme. Moje godišnje doba. U jesen sam svoj na svome.


Dugo nisam pisala na blogu, nisam imala vremena, nisam imala inspiracije, nisam imala predstavu u kom smeru želim da nastavim i da li uopšte želim da nastavljam ovu svoju blogopriču. Pre neki dan, dok sam pokušavala  da iskuckam post, bacih oko na svoju listu planova i zelja  u postu Bucket list 2016  Shvatih da skoro ništa sa te liste nisam ispunila, čak sam dosta stvari i potpuno smetnula s uma, a nalaze se na toj listi. Zdravog života i fizičke aktivnosti poslednjih meseci u mom životu nije bilo ni u naznakama. Nisam nimalo srećna zbog toga :-( samim tim i moj fizički izgled nije onakav kakav sam želela. Nisam postala štedljivija, čini mi se da trošim i da se rasipam više nego ikada! Nisam ni blizu broja od 52 pročitane knjige, u nekoj sam fazi dangubljenja uz internet i razne yt likove! Što je užasno!  Novi strani jezik sam učila čitava 3 dana, početkom januara. Nisam počela da vozim kola i ne fotografišem svaki dan. Ono što sam uspela to je da odem na nekoliko mesta gde ranije nisam bila ( imam još nekoliko u planu do kraja godine) i sredili smo naš životni prostor, mada je to i dalje daleko od neke moje dream house ali dobro, ne može se sve.

 Do kraja 2016 želim da:



Odlučila sam da je krajnje vreme da se zaista pridržavam principa zdrave ishrane i da počenem redovno da vežbam.



 Nisam ni blizu cifre od 52 pročitane knjige, na Goodreads učestvujem u izazovu od 30 knjiga tako da ću pokušati to da realizujem do kraja godine.




Na ovo neću trošiti reči :-))))

Zaista bi bio red :-)))) ( već sam pisala da dozvolu imam odavno, i svoj automobil ima već nekoliko godina,  ali nikada nisam vozila )


Blog. Dugo sam razmišljala sta i kako sa njim. Odlučila sam da nastavim ovu blogopriču i da pokušam da budem redovna, da izbacujem najmanje dva posta nedeljno. Vise od polovine postova napisanih do sada mi je deo blog izazova u kojem sam pisala 31 dan svaki dan. Najviše zameram sebi to što nisam redovna i što ne održavam neki kontinuitet. Što se tiče samog sadržaja bloga  imala sam ideje da ga tematski uobličim malo više ali sam odustala od toga. Ovo će i dalje biti svaštara, mesto gde ću ja pisati o sebi, svom životu, roditeljstvu, knjigama, šminkanju, kuvanju ....ma o svemu sto mi padne na pamet :-))))))







Dragi, septembre, dobro mi došao! Spremna sam da se prepustim svim tvojim čarima i da se uhvatim u koštac sa izazovima koji me očekuju.











2 comments:

  1. Naslov broj tri ili ih je bilo još? ;)
    Ovog puta i novi look, me like it!

    Što se tiče rezolucija ja sam ove godine baš kilavila, ništa nisam ispunila, od tri ispita ja položih samo jedan (ko mi kriv kada sam najgore ostavila za kraj), elem, najgore mi je što zadadoh sebi neke fine naslove još u martu, a od tada pročitah samo neki šund uglavnom..

    Držim nam fige!
    Ima nade, ne daj se. <3

    ReplyDelete
  2. Rezolucije....najgore od svega je sto smisljam neke glupe izgovore da opravdam sebe i svoje `neuspehe` ! Ima nade, ima...Bacam se u akciju :-)))
    :-*

    ReplyDelete