Thursday, June 30, 2016

Širi dalje # 7

Leto. I nije neko, više kiše nego sunca. Činjenica je da ne volim vrućinu i leto nije moje godišnje doba ali ovoliko kiše je too much i za mene. No, bilo kako bilo, ne dozvoljavam vremenu da utiče na mene i moje raspoloženje. Došlo je vreme za još jedne random favorite, stvari koje mi u poslednje vreme život čine lepšim.

1. Serija 




Godina je 1945. Kler Rendal je bivša bolničarka koja se posle rata vratila kući i sa mužem krenula na drugi medeni mesec, a ond aje prošla kroz uspravne kamene ploče u jednom od preostalih kamenih krugova koji su razbacani svuda po Britaniji. Ona sasvim neočekivano postaje Saseanh - tudjinka - u Škotskoj koju razdiru ratovi klanova tokom 1743. godine. Vraćena u istoriju silama koje ne razume, Kler uleće u razne spletke, intrige i avanture koje joj ugrožavaju život ali i slamaju srce. Ona upoznaje Džejmsa Frejzera , galantnog mladog škotskog ratnika i odjednom postaje rastrzana izmedju dva potpuno različita muškarca u potpuo različita i nezamisliva života.
Odlična serija, baš onako po mojoj meri. Od svega pomalo. I fantazije i romanse :-)))

2. Hrana

 Kao veliki gurman , a posebno veliki ljubitelj stalkiša ovde imam dva favorita.

                                                      *  ja sam autor fotografije 

U pitanju je Baninijev keks koji se  zove   ljupke korpice. Punjenje od smokve u mom slučaju se podrazumeva. Svi Bninijevi keksići me podsećaju na detinjstvo. Iako im kvalitet nije ni prineti onom iz mog detinjstva ostaje ta neka nostalgija kad god imam prilike da se ‚‚ družim‚‚ sa njima. :-)))




Ovaj sladoled je moj favorit ovog leta. Ne znam sta bih mogla da kažem za njega osim da ga odmah probate ukoliko već niste. Kokos, bademi, bela čokolada. Meni dovoljno.

3. Sava 
Već sam pisala koliko volim reku i sve u vezi sa vodom. Reka me inspiriše, smiruje, na reci punim baterije i odmaram i dušu i telo. Ultimativni favorit ovog leta , ma svih godišnjih doba, jeste reka Sava i šetnje pored nje. Da se razumemo, nemam ja ništa ni protiv Dunava :-))) ali živim na par minuta od Save pa je zato ona moj prvi izbor.




                                                    * autor sam obe fotografije

4 comments:

  1. Drago mi je da ti se dopao "Outlander."
    Za ovaj kokos King ti neizmerno hvala ubedila si me da ga probam, merkamo se odavno.. :D

    Sjajna rubrika bloga! <3

    ReplyDelete
  2. Hvala. Sladoled probaj pa javi utiske. Ja sam inače od onih koji sve što se pojavi novo moraju da probaju istog momenta, štagod da je u pitanj...hrana, kozmetika.....ma sve.... A i padam na dobru reklamu. Znam, užas, ali šta ću...jače je od mene :-)))))

    ReplyDelete
  3. Haha, odmah sam prepoznala korpice :) Doduse, meni su Banini keksici ranije bili nekako bolji, kao da su se i oni "pokvarili".

    ReplyDelete
  4. Isti utisak imam i ja...Ne znam u cemu je fora...

    ReplyDelete