Friday, May 6, 2016

New in #1






Moj blog je moja oaza. Mesto gde pišem o svemu što volim ( a i o onome što manje volim), što me interesuje, o svemu što mi preokupira misli i život u nekom trenutku. Ovo je prvi beauty post na mom blogu. Odlučila sam da  deo o beauty svetu počnem sa  postom o novitetima. Ovo su neke stvarčice koje sam kupila u poslednje vreme. Neke sam već isprobala, neke nisam, a nekima se redovno vraćam.





Već neko vreme koristim L`oreal penu za umivanje koja mi je fantastična. Želela sam da napravim kratku pauzu ( inače volim da menjam proizvode) i ovaj put sam se odlučila za Bioten gel za umivanje. Probala sam i tonik iz iste linije  i prijao mi je jako. I ovim gelom sam zadovoljna. Nije kao gore pomenuta pena, ali odlično radi posao. 

Garnier micelarna voda je nešto čemu se uvek vraćam. Odnos kvaliteta i novca je odličan, skida  mi šminku sasvim solidno , ne pecka me, ne iritira. Meni je to dovoljno.

O konjac sundjeru sam čitala dosta po netu, tačnije o onom koji se može kupiti u Sephori, i jako sam želela da ga probam. Sasvim slučajno sam naletela na ovaj u DM, nisam ni znala da oni imaju jeftiniju varijantu  (  ebelin konjac sponge , oko 300 dinara). Ne znam da li su i koliko su ove dve verzije slične.U pitanju je  sunđer za lice sa ekstraktom zelenog čaja, glavni sastojak su vlakna korena konjac biljke koja je odlična za negu kože lica. Ima efekat masaže. Koristila sam ga par puta do sada.  

 Fenjal creme/deo roll- on je nešto čemu sam verna otkako se ponovo pojavio kod nas. Zadovoljava sve moje potrebe, a miris je nešto što me vraća u detinjstvo. 



Lactacyd intimate washing lotion nisam nikada ranije koristila. Uzela sam ga čisto iz znatiželje pre par dana. Još uvek ga nisam koristila tako da ne mogu ništa da kažem o njemu. 



Tesori d`oriente.    White musk parfem koristim već neko vreme, tačnije koristila sam ga ranije pa sam pravila pauzu i reših da mu se ponovo vratim.  Miris koji pruža dugotrajan osećaj svežine  miris koji mi jako prija. Miriše na čisto, postojan je. Meni lično je nekako baš miris za leto.  Dezodorans i gel za tuširanje sam uzela zbog mirisa :-)) videćemo kako će se pokazati. 

2 comments:

  1. Ja sam oduševljena Bioten gelom za umivanje. :)
    Divan post. :)

    ReplyDelete
  2. I meni se dopada, odgovara mi. Tonik iz te linije koristim vec duze vreme, super je. Hvala :-))

    ReplyDelete