Thursday, April 14, 2016

Širi dalje # 5

Utisak prethodnog meseca je svakako to što sam uspela da izguram ceo blog izazov.  Možda to za nekoga i nije big deal ali za mene svakako jeste. I priznajem da sam uživala. Uz jutarnju kaficu napišem post i odgovorim na temu koja mi je zadata. Mesec mart je bio prilično turbulentan ( a koji u mom slučaju nije :-)))) ), obaveza za obavezom, prepreka za preprekom i dok trepnuh prolete vreme.


1. Časopis


 Ovaj časopis mi je donela drugarica, a i kasnije sam gledala na youtube video u kojem je Branislava Antovic ( Brana`s  divine world) preporučila isti. Beogradske novine .  Časopis za urbanu kulturu koji obogaćuje kulturnu sadržinu grada Beograda. Deli se besplatno po gradu. Ne znam koliko je brojeva do sada izašlo do sada, imala sam priliku da pročitam samo taj jedan koji mi je drugarica prosledila. To je i primerak koji se može pronaći i na sajtu novina. Dopalo mi se. Jako.  Ima tu svega. Nemojte se dvoumiti da kliknete  na  link. :-)))  Jako bih volela da se dokopam i svih sledećih primeraka, a do tada se nadam da će se što pre pojaviti na sajtu.


2. Serija 

Ne treba da ponavljam koliki sam obožavalac serija. :-))) Moja večernja rutina se svela na gledanje jedne epizode serije koju u tom trenutku pratim, a nakon toga pročitam par stranica knjige koju u tom trenutku čitam :-))))

Poldark




Nakon tri godine provedene u vojski Ros Poldark se vraća svojim rudnicima. U vojsku je stupio da bi izbegao optužbe  za krijumčarenje. Zbog toga je morao ostaviti devojku koju je voleo. Po povratku saznaje da mu je otac umro, zatiče imanje u totalnom rasulu, devojka se udala za njegovog rodjaka....Veliki sam ljubitelj kostimiranih drama,a posebno ako su britanske ( profesionalna deformacija :-)) ). Serija je jako kvalitetna, radjena je po romanima Vinstona Grejema, prikazana je jedna sezona.

3. Online kutak 

Prethodnog meseca sam otkrila i novi youtube kanal Books and Lilies. Ovaj kanal mi se dopao zato što se na njemu priča o knjigama. Ima tu i kozmetike i ženskih priča ( lično smatram da je toga previše na našoj youtube sceni) ali videi o knjigama su ono što je meni privuklo pažnju. Devojka lepo i smisleno priča. Osveženje.  Piše i blog istog imena.


Širi dalje........

No comments:

Post a Comment