Thursday, March 31, 2016

Blog izazov, dan trideset prvi

ZAŠTO BLOGUJEM 






Imala sam i ranije nekoliko pokušaja blogovanja, sve se neslavno završilo. Krenem pa stanem. Ovaj blog je nastao kao razbibriga. Treba mi neko mesto gde ću moći da pišem o onome što me u tom momentu zanima, što mi preokupira misli, o knjigama, o kozmetici, o modi, o receptima...Neko mesto gde ću imati potpunu slobodu da kažem šta mi je na umu. Da pišem neke svoje utiske, kritike, osećanja....  Nisam se ograničila ni  na jednu oblast. Blog papazjanija :-))) Jedino što mi nedostaje jeste slobodno vreme da mu se posvetim kvalitetno, ali i to će valjda nekada dodći.


4 comments:

  1. Drago mi je što si prihvatila Blog izazov i izdržala do kraja u njemu! Bilo je pravo zadovoljstvo čitati odgovore na teme o kojima sam i sama razmišljala. Čitamo se i ubuduće. :)

    ReplyDelete
  2. Hvala puno! Meni su tvoji postovi prava inspiracija

    ReplyDelete
  3. Svaka cast na istrajnosti :) ja bih vec posle dva dana zaboravila / ne bih stigla danas / ne znam sta vec smislila i odustala...

    ReplyDelete
  4. Hvala. Postala mi je rutina, onako uz kaficu pisanje postova za izazov. Da se ne lazemo, nisu ovo neki dubokoumni postovi :-) pisu se za par minuta. Videcemo kako ce se dalje odvijati cela prica oko bloga.

    ReplyDelete