Thursday, March 24, 2016

Blog izazov dan dvedeset četvrti

MESEC U KOJEM SAM BILA NAJSREĆNIJA





Teško pitanje :-) Na prvu loptu ne mogu da se setim ni jednog meseca u kojem sam bila najsrećnija, naravno ne računam mesece kada su mi se rodila deca ( mada ja svakako nisam od tih keva :-) ono žena, majka, kraljica fazon :-))) , kada sam diplomirala, venčala se....Mesec koji ja najviše volim i koji kod mene izazova euforiju pa samim tim  i nekako privlači dobro raspoloženje i sreću jeste oktobar, mesec mog rođenja. Nebrojeno puta na ovom blogu sam pisala o tome koliko volim jesen, kako je jesen moja. To važi i za oktobar. Oktobar je moj  i samo moj. Oduvek je predstavljao mesec svodjenja računa ( nekome je to Nova godina, nekome septembar, a meni oktobar), mesec pun razgovora sa samom sobom, mesec novih početaka. Pamtim ga po dobrom raspoloženju, po nekoj euforiji. Baš je nekako moj. Ne mogu da navedem ni jedan značajan događaj koji mi je obeležio oktobar ( osim mog rođendana), ali kada vidim boje jeseni: žuta, crvena, braon, kada osetim miris jeseni u vazduhu prosto ne mogu da ga ne volim i ne mogu da ga ne etiketiram kao mesec koji najviše volim, a u skaldu sa tim raspoloženjem i emocijom :-)) dođe i mnogo sreće.


No comments:

Post a Comment