Sunday, March 20, 2016

Blog izazov, dan dvadeseti

PET OMILJENIH JELA 






Veliki sam gurman. Uživam u hrani koliko da je jedem toliko i da je spremam. Relativno skoro sam otkrila čari kulinarstva i maksimalno uživam u njima.
Jako mi je teško da odgovorim na ovo pitanje. Već sam pisala koliko ne volim pitanja koja počinju sa omiljeni.

- itlaijanska hrana : paste, pice i lazanje. Kliše, ali.... radost i sreća u svakom zalogaju. :-)

- roštilj:  volim meso i volim roštilj. Kad osetim miris roštilja meni nekako srce puno :-)

-  nasuvo sa makom i ostale vojvodjanske slatkiše na taj fazon ( i štrudle i testeninu u sosu od višanja i sve :-) ) Vojvođansku kuhinju sam otkrila skoro ( kada sam pocela da idem kod svekrve na nedeljni ručak :-) ) i mogla bih svaki dan da jedem njihove poslastice. Ja sam , kao što se da primetiti, neko ko uvek pre bira slatko.

 - kineska hrana: kao i sa italijanskom kuhinjom i ovo je bila ljubav na prvi zalogaj.

-  čokolada :  kraljica poslastica. Ništa lepse od kvalitetne čokolade.

No comments:

Post a Comment