Sunday, March 27, 2016

Blog izazov, dan dvadeset peti

PET OMILJENIH PIĆA 




Kafa -  kafa je moje omiljeno piće. Ne mogu da zamislim početak dana bez dobre, jake, turske kafe. Ta jutarnja mora biti turska, za razbuđivanje. One posle nje su više za uživanje. Volim i tople i hladne kafe, sa raznim ukusima...Uvek sam raspoložena za isprobavanje nekih novih ukusa i otkrivanje nekih novih mesta u kojima prave dobru kafu.

Schweppes tonic - uživam u njegovoj gorčini. Ili prosto padam na dobru reklamu. Ne znam šta je u pitanju ali je definitivno moje omiljeno bezalkoholno piće.

Somersby cider - ne mora biti ove marke i ne mora biti od jabuke. Volim pića na taj fazon, Posebno leti, kada su velike vrćine.

Pelinkovac - omiljeno kratko piće :-)))

Tekila - prvi put sam je probala pre mnogo godina, onako uz limun i so, na obali Egejskog mora. Zaljubila sam se u to piće. Već godinama tekilu pijem u koktelima, ali nisam mogla da je ne uvrstim medju omiljena pića.


No comments:

Post a Comment