Tuesday, March 22, 2016

Blog izazov, dan dvadeset drugi

MOJ TIPIČAN DAN




S obzirom na činjenicu da sam trenutno na porodiljskom bolovanju  moji tipični dani i nisu nešto spektakularni.  Budim se prilično rano tj. budim se kada beba odliči da je vreme za budjenje :-) i onda ide redom: spremi starije dete za vrtic, onda se pozabavi bebom, sredi malo po kući, šetnja, spremi neku klopu, opet šetnja i dovodjenje deteta iz vrtića, vreme posvećeno deci ili idemo negde ili nam neko dolazi , kupanje, uspavljivanje i tek onda mi ostaje malo vremena koje provedemo muž i ja sami uz fim, seriju, ćaskanje...Volim pre spavanja da pročitam nekoliko stranica knjige, to radim, čini mi se, ceo život. :-) Vikendom običino idemo negde ili nam dolaze gosti. Inače jako puno vremena provodimo svi četvoro zajedno. Tako je trenutno. I biće još par meseci. Ne želim ni da mislim o tome na šta će mi ličiti tipičan dan kada se završi bolovanje :-)

No comments:

Post a Comment