Thursday, March 10, 2016

Blog izazov, dan deveti

OMILJENI RECEPT

Veliki sam gurman i hedonista. Kuvanje me nije zanimalo do momenta kada sam počela da živim sa  suprugom, a kasnije kada sam postala mama sve je to poprimilo neku novu dimenziju. Divno je kada imaš za nekoga da kuvaš, da mu ugađaš....



Ne mogu se pohvaliti nekim preteranim umećem, ali vežbam i učim. Najvažnije je svemu pristupiti sa puno ljubavi. Onda je sve lakše. Mnogo lakše. I lepše. Omiljeni recept, u poslednje vreme, mi je torta Šeherezada.  Nikava mudrost, red punjenog keksa, red pudinga, dadtnu čar spremanu ove torte daju ručice moje pomoćnice :-) Ukus torte je odličan.

Šeherezada torta

2 pakovanja turskog keksa ( ima ga po ydravim hranama, t bi bila neka varijata  petit beure keksa koji je punjen čokoladom)
 4 kesice pudinga od karamele
1 margarin
10 kašika šečera
500 gr šlag krema
1 l mleka
kisela voda
 Skuvati 4 pudinga sa 10 kašika šećera u 1 l mleka. Kada se ohladi spojiti sa umućenim margarinom. Sve dobro umutiti mikserom da se dobije lepa, kremasta masa.  Umutiti 500 gr šlaga sa kiselom vodom ( količinu kisele vode određujem odokativnom metodom)
Na pravougaonu tacnu poređajte keks ( ne natapa se ničim), zatim ide karamel fil, pa šlag. Ponovo red keksa, red karamel fila, red šlaga. Sve se ponavlja dok ima materijala Na zadnji karamel fil se stavi šlag i torta se ukrasi po želji.
 ja sam autor fotografije 

No comments:

Post a Comment