Thursday, March 10, 2016

Blog izazov, dan deseti

PET STVARI KOJE VOLIM





U nekoliko prethodnih postova ovog izazova već sam nabrajala  šta volim. Iz mnoštva stavri koje volim pokušaču da izdvojim pet,  probaću da se ne ponavljam.

Reke.  Volim vodu. Duge šetnje pored reke. To me smiruje. Volim da slušam šum vode. Odrasla sam pored reke,a i sada imam sreću da živim na 10-ak minuta od reke. Često sam tamo. Šetam, posmatram, slušam. Punim baterije.

Cveće.  Volim cveće. Cveće u vazi, cveće u saksiji. Malo ću sada biti kontradiktorna :-) ali nikada ja nisam bila ta koja se brine o cveću. Ja volim da ga gledam, da osetim njegov miris ali nisam baš najodgovornija osoba na svetu i nikada nisam prihvatila odgovornost brige o cveću. Pre godinu dana sam dobila dracenu na poklon i uspešno je odgajam. Sada jedva čekam da se bacim na raspremanje terase i planiram svašta da zasadim. Nadam se da ću imati uspeha :-)

Antikvarnice. Pravo sam njuškalo. Mogla bih satima da  pretražujem ta divna  mesta. Nikad se ne zna šta se na takvim mestima krije :-)

Pribor za pisanje i sve u vezi sa tim. Hrčak sam. Imam veliki broj predivnih rokovnika, sveski, olovaka. Bude mi žao da ih koristim. Da im ne pokvarim tu lepotu.

Sitnice. Miris prve jutarnje kafe. Miris lipa. Poljubac u sanjive usne. Poljubac u kosicu. Smeh.
Život čine sitnice.

No comments:

Post a Comment