Monday, March 14, 2016

Blog izazov, dan četranesti

GDE ŽELIM DA ŽIVIM


Kao i uvek, dvoumim se. :-) Prvlače me uredjena društva, ali i neka druga, mistična mesta  sa puno istorijskih ćoskova. . Mogu sebe da vidim kako hidama ulicama Beča, Londona, Njujorka, Pariza, Madrida. Imala sam nekoliko puta priliku da odem, da odem i živim u nekom uređenijem, boljem društvu, ali sam uvek birala da ostanem. Biće sigurno još prilika, a kako i da li ću ih iskoristiti još uvek ne znam.  

S obzirom na to da ja nisam rodjena u Beogradu i da sam uvek želela da živim u Beogradu onda mogu da kažem da živim bas tamo gde sam oduvek želela. Volim Beograd. Volim njegovu energiju, njegove reke, njegovo staro i novo lice. Volim Beograd  uvek i zauvek. Ono što znam jeste da ću uvek birati grad, asfalt....Ipak sam ja gradsko dete. 


2 comments:

  1. Ja bih se po ovom pitanju teško odlučila.
    Želja su mi London i Pariz. Može i neka španska adresa, ne bih se izgubila.. Razumem ga i parlam sasvim solidno.

    ReplyDelete
  2. I ja govorim španski, volela bih da posetim neke delove Latinske Amerike, ali ne i da živim tamo. Ja nisam mogla da se odlučim, zato sam i napisala ovakav post. Kad bih mogla da živim na više mesta bilo bi odlično. Pored Beograda mislim da bih se sjajano osećala u Njujorku. :-)

    ReplyDelete