Thursday, February 4, 2016

Book tag: Goodreads book tag

Volim ove tag postove. Slucajno sam naletela na jedan na Goodreads sajtu. I Goodreads, takodje , bas volim. Otkrila sam ga davno, ali sam tek pre par meseci postala aktivna, obozavam ga. 




1. Poslednja knjiga koju ste označili kao pročitana?

Timor Mortis - S. Selenić. Jako dobra knjiga, Selenić je jedan od mojih omiljenih pisaca. 


2. Šta trenutno čitaš?


Švabica - L.Lazarević i Svila - A. Bariko 


3.Koju si poslednju knjigu označio kao ` za pročitati `?


Istorija sveta u 10 1/2 poglavlja - Dž. Barns 



4. Koju sledeću knjigu planiraš da čitaš?


Pre nego što zaspim- S. Watson


5.Da li koristiš sistem ocenjivanja zvezdicama?


Da. Svidja mi se. 


6. Da li učestvuješ u izazovu 2016. godine?


Da, po prvi put učestvujem u izazovu bilo kog tipa. Plan mi je da pročitam 52 knjige, mada već kasnim :-)


7.  Imaš li listu želja?


Na Goodreads nemam.  Imam spisak knjiga koje planiram da kupim i da pročitam.


8. Koju sledeću knjigu planiras da kupis?


Plodovi gneva - Stajnbek 


9. Omiljeni citat


Ne volim pitanja koja počinju sa omiljeni. Ima ih dosta.












10. Koji su tvoji omiljeni pisci?
Kao što rekoh ne volim pitanja koja počinju sa omiljeni. Ima ih više....Selenić, Krleža, Fokner, Andrić, Dikens......

11. Da li si član neke Goodreads grupe?


Nisam jos uvek.


12. Šta bi Goodreads mogao da poljša?


Ne znam.Na jednom blogu pročitah predlog da se uvede i pola zvezdice u sistem ocenivanja pa evo i ja da se složim, to zaista ne bi bilo loše.

4 comments:

  1. Odličan tag, videću da ga uradim koji dan...
    P.S. Još jednom - divan blog, radujem se novim postovima.

    ReplyDelete
  2. Ovo je baš interesantna igrica, da je tako nazovemo :) Moraću da uzmem u obzir neke od ovih knjiga. Kao da sam izgubila volju za čitanjem, a sve to zbog nedostatka slobodnog vremena. :))

    Pozdrav,
    Lilo and Iv

    ReplyDelete
  3. Mene je internet upropastio što se tiče čitanja. Skoro svo slobodno vreme provodim na netu, a ranije sam mnogo, mnogo više čitala.

    ReplyDelete