Thursday, December 31, 2015

Bucket list 2016

U 2016. godini želim da:








Ovo mi je jedan od prioriteta. Ne vodim računa o svom zdravlju uopšte i to mora da se promeni.






Ja sam po prirodi kampanjac bilo o čemu da je reč. Želim da se to promeni, želim da se tokom cele godine hranim zdravo, treniram i izgledam lepo.


Nisam putovala nigde tokom 2015. godine, trudnoća i beba su me `omele` ali plan mi je da što pre krenem da nadoknadjujem propušteno. 



Imam gadnu naviku da kupujem neplanirano i impulsivno i to, takodje, želim da promenim kod sebe. 
Govorim nekoliko stranih jezika i zelim da naučim još neki novi. 
Čitam mnogo i uvek. Videćemo da li ću pored svih obaveza uspeti da čitam jednu knjigu nedeljno. 
Ove godine me čeka renoviranje stana. Kompletno. I želim da od njega napravim prostor o kojem sam oduvek maštala. 
Vozačku dozvolu imam već nekoliko godina, imam čak i svoj auto koji uredno registrovan stoji na parkingu. Ove godine želim da počnem da vozim i ne želim da mi dozvola i auto budu samo ukras.
Ovo mi deluje kao odlična stvar jer sitnice su ono što čini život. Ukoliko ne budem u mogućnosti, iz bilo kog razloga , da napravim fotografiju umesto toga ću uveče zapisivati sta je to što mi je obeležilo taj dan. Jedna stvar. Sitnica.




Ovo su neke stvari koje  konstantno ponavljam sebi .  Ove godine želim da radim na sebi, mislim da mi je to preko potrebno. 

Želim da nastavim da blogujem i da se ozbiljnije posvetim  celoj priči oko bloga. Zanimljivo mi je, korisno mi je, želim da mi blog preraste u ozbiljan hobi. 

Možda i najvažnija stvar  :-)  Videćemo za godinu dana koliko sam bila uspešna. 

2 comments:

  1. Ovo je bukvalno kao da sam ja pisala (a ne spadam u one koji olako koriste reč bukvalno :-)) I mene je 2015. omela zbog bebe, hoću da skinem još koji kg, da se zategnem (počela sam da treniram u novembru) i da otputujem. Eh. Držim palčeve da istraješ.

    ReplyDelete
  2. Hvala! I ja tebi zelim da istraješ u svojim planovima i ciljevima! ( Pratim te nai na yt, svidja mi se to sto radiš!). :-)

    ReplyDelete