Friday, October 30, 2015

Širi dalje....#1

Jesen. Moje omiljeno godišnje doba. Sedim, pijem kafu i uživam u ukusu  novog kolača od jabuka koji sam juče prvi put pravila i koji me je potpuno oduševio (kao i moje ukućane ) i razmišljam koliko sam zahvalna osobi koja mi je otkrila taj kolač : -) i koliko sam zahvalna na svim stvarima koje mi je neko pokazao, uputio me na njih, koje sam onako negde usput pokupila i otkrila...... Ovim postom želim da uvedem rubriku postova preporuka.  U svakom ovakvom postu ću vam otkriti šta mi je to ulepšalo dan, nedelju, mesec , šta me je podstaklo na razmišljanje, sve ono što želim da  ​širim dalje.
Život čine male stvari. Radujmo se sitnicama. 


                                                1. SERIJA  SCANDAL 
Bivši savetnik za medije predsednika SAD-a, Olivija Poup (Keri Vašington), posvećuje se zaštiti podataka ličnosti ostalih važnih ljudi. Dakle, ona je fixer. Nakon što je napustila Belu kuću, otvara sopstvenu kompaniju, nadajući se novim počecima - kao u poslu tako i u privatnom životu. Ali, to joj baš i ne ide od ruke. Odlična drama koja će vam vrlo brzo postati omiljena :-) Trenutno se daje 5. sezona.




2. ONLINE KUTAK:  TALIJA BY LUNA LU
Odličan yt kanal sa emisijom koju radi genijalna Luna Lu. Volim Lunu Lu. Duhovita je, britka, visprena.... U toku je druga sezona ove emisije, u njoj je Lu u potrazi za dobrotom. Tema prve sezone je bila sreća. Ukoliko želite da naučite kako da ulepšate sebi i drugima svakodnevnicu, ukoliko želite da čujete neke pozitivne stvari, neke pametne i duhovite ljude, da se nasmejete, saznate i eventualno naučite nešto novo onda obavezno svratite na ovaj yt kanal. 


3.  MAGAZIN:   VODIČ ZA ŽIVOT
Jedan časopis čija tematika se ne može klasifikovati . Teme su raznovrsne. Nema politike. Nema priča o trendovima.  Časopis o istoriji, o fenomenima, o životu iz ranijih doba i perioda, o filmu, o Beogradu, o šmekerstvu, o ispunjavanju duše, o književnosti. Vodič za duh i telo, kako mu i sam podnaslov kaže.


3 comments:

  1. Great post dear! Have a nice day:)

    irenethayer.com

    ReplyDelete
  2. Luna Lu :)))
    Pa nju nisam videla/cula godinama.

    Hvala ti sto si me podsetila na nju, bas sam je volela.

    ReplyDelete
  3. Nema na cemu. Ja je bas volim. :-)

    ReplyDelete