Friday, October 30, 2015

Lazy morning.....

Lenjo jutro....

Čarobno je lenjo jutro...Jutro koje traje do podneva. Jutro koje započnem ispijajući prvu jutarnju, jaku, pravu, tursku kafu. Ni jedna kafa nema taj ukus kao prva jutarnja. Svakim novim gutljajem budi se neko novo čulo. Dok pijuckam tu prvu jutarnju kafu sa do mene dopiru melodije jeseni. Vrata od terase su otvorena. Bojažljivo sunce se polako probija do mog kutka. Kroz prozor se probijaju bojažljivi snopovi jutarnjeg sunca. 




Izlazim na terasu. Svežina. Miris. Miris jutra. Miris sunca. Odnekuda dopire miris pecenih paprika. Vredna domacica koristi jutro. Miris pecenih paprika. Jesen. Tako lepa. Tako divna. Tako moja. Tako bliska. Jesen i ja se razumemo. U jesen sam ‚‚‚svoj na svome‚‚ Razumemo se i osećamo se. Dok ispijam svoju jutarnju kafu razmišljam o danu koji je ispred mene. Toliko obaveza. Neka. Volim kada sam zauzeta. Zato je jutro moje. Samo moje. Lenjo jesenje jutro.

No comments:

Post a Comment