Friday, October 30, 2015

Book Lovers` Tag

1. Gde voliš da čitas? 


Najviše volim da se zavalim na trosedu u dnevnoj sobi i da čitam. Imam u planu da u narednih godinu dana u svojoj dnevnoj sobi napravim svoj mali kutak za čitanje sa sve nekom lekom i udobnom foteljom, malim stolom na kojem će stajati orhideja :-) a sve će to biti u nekoj bež nijansi. 

2. Koristiš li obeleživače stranica (bukmarkere) ili ubaciš bilo koji papirić ?
Koristim obeleživače stranica i imam ih baš puno. Omiljen mi je jedan magnetni bookmarker sa plavim i roze srcima. 

3. Da li možeš bilo gde da prekineš čitanje ili moraš da dovršiš započeto poglavlje?
Mogu da prekinem bilo gde čitanje. Ukoliko imam vremena da čitam pred spavanje onda se trudim da dovršim poglavlje. 
4. Da li jedeš ili piješ dok čitaš?
Ne jedem ali volim da pijuckam  kafu ili neki sok. 

5. Da li su ti uključeni muzika ili TV dok čitaš?
Kada sam sama kod kuće volim da čitam u tišini i nije mi ništa od navedenog upaljeno  ali mi nije problem da se isključim i da čitam u bilo kakvim uslovima :-)

6. Čitaš li jednu po jednu kjnigu ili započneš više njih istovremeno?
U poslednje vreme čitam najčešće jednu knjigu. Svojevremeno sam imala jednu knjigu za čitanje kod kuće i jednu za čitanje u prevozu. Ili dok sam studirala. Čitala sam po više knjiga istovremeno da bih postigla da ih pročitam sve u određenom roku. 
7. Da li više voliš da čitaš kod kuće ili negde drugde?
Naravno da najviše volim da čitam kod kuće, ali ja sam od onih sto knjigu nose svuda sa sobom i čitaju uvek i svuda. I od onih sam što virkaju u tuđe knjige :-) mnogo volim da vidim šta to drugi lčjudi čitaju posebno u prevozu. 

8. Čitaš li u sebi ili naglas?
U sebi. 

9. Čitaš li po redu ili preskačeš stranice?
Naravno da čitam po redu. Kako drugačije. Može se desiti da propustim nešto bitno. :-)

10. Savijaš li knjigu ili je čuvaš kao da je nova?
Ovo je pomalo apsurdno pitanje za jednog filologa :-) Naravno da je čuvam.

11. Pišeš li u svojim knjigama?
Ne. Eventualno podvučem nešto grafitnom olovkom, mada je i to jako retko. 

No comments:

Post a Comment